Powered By Blogger

Τετάρτη 2 Φεβρουαρίου 2011

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ

Οκτωβριος 2009 - Φεβρουαριος 2010

Ειχα υποσχεθει οτι θα τα λεμε συχνα. Τελικα οπως αποδειχτηκε ο Διας γαμιεται κανονικα. Το σηκωνει το σακκακι, το βαζει το λουκανικο στο ψωμακι.

Εκανε τεραστιες προσπαθειες να με κρατησει μακρυα απο το πληκτρολογιο μου και τα καταφερε. Σταματησα να γραφω στο blog, να γράφω σε forum, να γραφω γενικώς.

Η δουλειά μου καταστράφηκε, το σπίτι μου ευτυχώς οχι. Η μηχανη μου ειναι παροπλισμένη. Το αυτοκινητο τρακαρισμένο...και εγω απλα κάθομαι και χαμογελάω. Στην τελική ειναι το μόνο που μας μένει. Το γέλιο.

Μέσα σε μια χρονιά άλλαξε όλη μου η ζωή. Ποτέ δεν με τρόμαξε αυτό. Οι αλλαγές ειναι ωραίες. Το να κάθεσαι συνέχεια στην ιδια κατάσταση ειναι βαρετό.

Λοιπόν δεν υπόσχομαι πάλι αλλα τουλάχιστον θα ειμαι ποιο συχνα εδω ώστε να τα λέω με τον ευατό μου, που και που και να ξαναβλέπω τι εγινε.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου