Powered By Blogger

Πέμπτη 24 Μαρτίου 2011

ΜΗΠΩΣ ΓΙΝΑΜΕ ΠΟΛΛΕΣ;;

Το παρών κείμενο είχε γραφτει πριν απο καιρό σε μοτοσυκλετιστικό φορούμ, από εμένα, και κρίνω ότι ο καιρός απαιτεί αναδημοσιεύσή του. Αναδημοσιεύω αυτούσιο.

Το ξέρω ότι το ζητάω το banακι μου...και μπορεί να το φάω...

αλλά από το μεσήμερι νωρίς παίρνω τηλέφωνο τον ψυχοθεραπευτή μου και δεν απαντάει στο τηλέφωνο...

ΖΗΤΩ ΣΥΓΝΩΜΗ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ADMINISTRATOR ΚΑΙ ΤΟΥΣ MODERATOR ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΛΩΣΣΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ...αλλά ειναι αδύνατον να τα πω αλλιώς...

ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΛΕΜΕ ΛΟΙΠΟΝ...

ΜΗΠΩΣ ΓΙΝΑΜΕ ΠΟΛΛΕΣ;;;;

Η αλλιώς Γ@ΜΩ ΤΟΝ SHOICHIRO HONDA που έβγαλε μηχανάκια για όλους

Αν ζούσε σήμερα ο Αριστοφάνης θα ήταν πολύ ευτυχισμένος. Η βωμολοχία στην επιθεώρηση επιτρέπεται και χρησιμοποιείται κατά κόρον. Αν κοίταζε τριγύρω του κάθε μέρα θα έβλεπε και κάτι καινούριο για να γράψει μια κωμωδία («τραγωδία» σύμφωνα με την γνώμη μου). Κάθε μέρα θα έβλεπε τον τυπικό μαλάκα wog-boy (ellinara στα ευρωπαϊκα, αφού ανηκουμε στην μεγάλη ενωμένη Ευρώπη), και θα έγραφε, θα γέλαγε, και μαζί του εμείς θα γελάγαμε ή θα κλαίγαμε.

Είμαι από την φύση μου, γκρινιάρης, δύστροπος και περίεργος…Μονόχνωτος με λίγα λόγια. Αλλά καταβάλω προσπάθειες να το κρατάω μέσα μου, και να ξεσπάω μόνος μου και όχι πάνω σε άλλους. Μέχρι σήμερα δεν ασχολήθηκα με κανέναν που δεν φορούσε κράνος στο κεφάλι του στο δρόμο. Με κανέναν που οδηγούσε περίεργα, ή ότιδηποτε άλλο, διότι απλά δεν με ένοιαζε…Ενήλικες είμαστε όλες μας και κάνουμε τις επιλογές μας…

…Όμως σε έσενα ΜΑΛΑΚΑ, ναι σε εσένα που κοιτάζεις από την γωνία, με το πορτοκαλί Vstrom, σήμερα το πρωί στον Κηφισό στο ύψος του Allou Fun Park…Ναι αγόρι μου σε εσένα μιλάω…Ελπίζω να κατάλαβες πως οι 3 λωρίδες κυκλοφορίας δεν είναι πίστα αγώνων, και εσύ δεν είσαι ο Rossi. Δεν είσαι καν ο τελευταίος αγωνίζομενος στο πρωταθλημα ταχύτητας Ελλάδος. Ελπίζω να κατάλαβες πως παρά τρίχα με την μαλακία σου, να σκοτωνόμασταν και οι δύο. Και καλά εσύ μπορεί να είσαι μαλάκας και να μην θέλεις να ζήσεις. Εγώ τι σου φταίω ρε; Με ρώτησες; Εγώ περνάω καλά εδώ…και καβαλάω την μηχανή μου γιατί γουστάρω…ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΟΔΑ ρε βλάκα…Την επόμενη φορά που θα κόψεις έτσι μέσα στην στροφή χωρίς να κοιτάξεις, να σου κοπεί το χέρι που έδινες τα λεφτα για να αγοράσεις το δίτροχο σου. Αντε αγοράκι μου γλυκό ξανά στο αυτοκινητάκι σου να κάνεις τις κόντρες σου στις πλατείες…και άσε τους τρελούς στην τρέλα τους!

…Και σε εσένα μιλάω ΜΑΛΑΚΑ, με το BMW ADVENTURE 1200 SS TURBO XWI EWS TDS και λοιπές συντομογραφίες, με τις τρεις βαλίτσες αλουμινίου έτοιμος για την μεγάλη περιπέτεια στα κατσάβραχα και τις ερημιές του Κολωνακίου…Με τα 15 GPS πάνω στο τιμόνι σου και το ΜP3 IPOD 800GB στο μπουφάν σου…Αν φόραγες το κράνος σου ηλιθιε άκουγες καλύτερα μουσική…Φυσικά αν είχες το αυτοκινητο σου θα και είχες κλείσει τα παράθυρα και θα άκουγες ακόμη καλύτερα μουσική…Αντε γιατρέ μου στο αυτοκίνητο σου και άδειασε μας την γωνιά…Στενεύεις τα όρια μας…

…Εσένα ΜΑΛΑΚΑΚΟ στην Βουλιαγμένης με το TDM δεν σε ξέχασα…Σε άφησα ποιο πίσω γιατί είσαι ΜΑΛΑΚΑΚΟΣ και όχι ΜΑΛΑΚΑΣ!!!! Όταν πας σπίτι σου έχεις πονοκέφαλο;; Ναι εε;; Από τις μαλακίες που έχεις βάλει πίσω από την μηχανή σου είναι…ΟΧΙ ρε φίλε τα ΜΠΟΥΡΙΑ της ΣΟΜΠΑΣ της ΓΙΑΓΙΑΣ σου δεν είναι ο καλύτερος τρόπος να ειδοποιείς την μαμά σου στο Πειραία να βάλει το φαγητό στο τραπέζι όταν ξεκινάς από την Βούλα…Καλύτερα πάρτην τηλέφωνο… Επίσης στείλε μου το τηλέφωνο του αφεντικού σου ΜΑΛΑΚΑΚΟ, να τον πάρω τηλέφωνο να σου κάνει μια άυξηση…ΕΤΣΙ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΛΕΦΤΑ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙΣ ΔΥΟ ΛΑΣΤΙΧΑ, και δεν θα χρειάζεται να κάνεις οικονομία στο μπροστινό…ΔΙΟΤΙ ΚΑΛΗ Η ΣΟΥΖΑ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΗ…αλλά η κακομοίρα από πίσω σου με το παιδάκι στο πίσω κάθισμα ΔΕΝ ΣΟΥ ΦΤΑΙΕΙ ΤΙΠΟΤΑ!!!! ΑΑΑΑΑ και μην ξεχάσω….ο κομμώτης σου πέτυχε τις ανταύγειες στο σχεδόν ανύπαρκτο μαλλί σου….και εγώ αν είχα τέτοιες ανταύγειες ούτε εγώ θα φορούσα κράνος…ΜΟΝΟ τα γυαλιά παρπρίζ που φορούσες και εσύ (αλήθεια γιατί πήρες το φτηνό μοντέλο χωρίς τους υαλοκαθαριστήρες;;…)

…και τελευταίο αφήσα εσένα ΤΡΙΜΑΛΑΚΑ στο τελείωμα της Βουλιαγμένης με το FireBlade RRRRR….συγνώμη ρε φίλε….την επόμενη φορά που θα δούμε στους καθρέπτες μας…θα κάνουμε αμέσως στην άκρη, θα ανάψουμε τα alarm θα περιμένουμε να φύγεις 500 μέτρα μακρύα και αφού η μεγαλειότητα σου πάει στον προορισμό της εμείς οι σκατένιοι θνητοι θα συνεχίσουμε…ΔΕΝ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΝΑ ΞΕΛΑΡΥΓΓΙΑΣΤΕΙΣ ΞΑΝΑ φωνάζοντας αυτό το μεγαλειώδες ΕΕΕΕΕΕΕΕΕ που έριξες, ούτε και θα ξοδέψεις βενζίνη ρίχνοντας ξερογκαζιά στους κόφτες δίπλα στον καημένο deliverα…

Α ρε πούστη SOICHIRO σου ζήτησε κανείς να βγάλεις μηχανές για ΟΛΟΥΣ;;; Α ρε Χουλιάρα και λοιποί που σκιζόσταν να τραβήξουμε κόσμο στον μοτοσυκλετισμό…Τι καταφέραμε;;; Να γεμισουμε Posers, ασχετους, trendy και λοιπά συναφά ανθρωποειδή ώστε να κάνουμε την ζωή μας ποιο επικίνδυνη. Λες ευχαριστώ σε κάποιον που σε αφήνει να τον περάσεις και σε κοιτάζει περίεργα…ΟΧΙ ΡΕ ΦΙΛΕ….είναι το ελάχιστο!!! Σταματάς να βοηθήσεις κάποιον που έμεινε και σε κοιτάζει καχύποπτα…ΟΧΙ ΡΕ ΦΙΛΕ…δεν θέλω να σε σκοτώσω/βιάσω/ληστέψω…είναι το ελάχιστο!!! Γαμώ την Ιαπωνία μου μέσα που εβγαλε καλά και φτηνά μηχανάκια…Επρεπε να μείνουμε στα παλιά που χρειαζόταν να έχεις δίπλωμα μηχανικού για να ταξιδεψεις από την Αθηνα στη Πάτρα!!!

Επίσης σε έσενα κολλητέ μου και ξέρεις που πάει αυτό…Την επόμενη φορά που θα με κοιτάξεις περίεργα θα φύγει το κράνος από το χέρι μου και θα σκάσει στο κεφάλι σου χωρίς κουβέντα…Ξέρεις γιατι…Μην ξεχνάς ποτέ ποιος σε έβγαλε στο βουνό…Ποιος σου έκανε τις πρώτες ασκήσεις…Φυσικά από την στιγμή που αποκτάει κάποιος την πορτοκαλί θεά γίνεται αυτομάτος τουλάχιστον Meoni (ας είναι καλά εκεί που βρίσκεται).

Σε τελική ανάλυση νομίζω ότι εδώ σε εμάς τους Ελληνες μοτοσυκλετιστές (και ίσως ακόμη περισσότερο εδώ μέσα στον μικρόκοσμο τον δικό μας) ταιριάζει η φράση

ΑΔΕΡΦΕΣ ΚΑΙ ΠΑΛΗΚΑΡΙΑ ΓΙΝΑΜΕ ΜΑΛΛΙΑ ΚΟΥΒΑΡΙΑ

(βάλτε τον εαυτό σας σε οποια κατηγορία θέλετε)

Σοφιανός Καβακόπουλος


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου