Powered By Blogger

Τετάρτη 14 Οκτωβρίου 2009

ΣΚΟΡΠΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΕΝΟΣ ΤΑΞΙΔΙΩΤΗ

Ελειπα χτες ταξίδι και έτσι δεν μπόρεσα να γράψω. Για άλλη μια φορά μόνος και πάλι στο δρόμο για κάποιο προορισμό. Τι κάνεις λοιπόν; Σκέφτεσαι! Σκέφτεσαι τον προορισμό, την διαδρομή, την ζωή σου μέχρι σήμερα, οργανώνεις τα σχέδια σου για το αύριο. Και χάνεσαι μέσα στις σκέψεις και αφήνεις το τοπίο να περνάει δίπλα σου, χωρίς καν να το βλέπεις. Οι στροφές διαδέχονται η μία την άλλη και εσύ ταξιδεύεις δυο φορές. Μια με το σώμα, και μια με το μυαλό. Η αλήθεια βέβαια είναι ότι μόνο έτσι ταξιδεύεις πραγματικά. Ταξιδεύεις με την ψυχή σου όλη. Και εγώ βρίσκομαι για άλλη μια φορά σε αυτό το ταξίδι της ψυχής. Οι στάλες της βροχής χτυπάνε πάνω μου, και χάνονται μαζί με τον δρόμο πίσω μου. Αγαπημενή μυρώδια, του βρεγμένου χόρτου, με γεμίζει αλλά χάνεται και αυτή. Τιποτα δεν κρατάω πραγματικά από αυτό το ταξίδι. Μένουν όλα πίσω, και μπροστά μου μόνο ο δρομός. Όλα είναι δρόμος τελικα όπως έλεγε μια φιλή μου. Ρίχνω μια ματιά πίσω μου και συνεχίζω μπροστά το ταξίδι…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου