Powered By Blogger

Κυριακή 11 Οκτωβρίου 2009

Εισαγωγή...

Αλλο ένα Blog μεσα στα τόσα του ιστολογίου. Τι παραπάνω μπορεί να έχει αυτό από τα αλλά και ποιος ο λόγος δημιουργίας του; Αλλος ένας που νομίζει ότι απλά αξίζουν αυτα που γράφει να τα διαβάζουν και άλλοι; Η απλά άλλος ένας που νομίζει ότι με τα γραπτά του θα αλλάξει τον κόσμο;

Για τον κόσμο είμαι ο Σοφιανός. Στο δίκτυο και ανάμεσα στον αρκετούς μοτοσυκλετιστές είμαι γνωστός ως Caesar. Καίσαρας λοιπόν, όχι για κανένα κόμπλεξ ανωτερότητας αλλά λόγω του αυτοκόλλητου που συνοδευε για πολλά χρόνια τα κράνη μου, με την γνωστή καρικατούρα του Καισαρα από τον Αστεριξ, σχεδιασμένο από τον Uderzo.

Ενας 38άρης που στην εφηβεία του ήθελε να αλλάξει τον κόσμο, και ακόμη το θέλει, αλλά μέχρι σήμερα λίγα έχει καταφέρει.

Θα τα λέμε λοιπόν από εδω, ελπίζω συχνά, με τις καθημερινές αναζητήσεις, και σκέψεις, που περισσότερο αναρτούνται για εμένα, για να θυμάμαι και να δείξω στην κόρη μου το παρελθόν.

Ευχαριστώ


Σοφιανός

1 σχόλιο: